Saturday 22 December 2012

Beutyskin Essence

Kami menyediakan pelbagai jualan produk kecantikan selain Metalfortis & Collagen Plus Vitamin E. Jemputlah bertandang ke page fb kami utk mendapatkan info yg terbaru :)





Kandungan Utama Beutskin Essence, ini adalah bahan2 dia... yg penting dia HALAL ..betul x..Minyak Biji SeabuckthornMenyingkirkan radikal bebas yang berlebihan dari badan,menguatkan fungsi ilmu badan yang aktif,meningkatkan daya penahanan terhadap penyakit dan menyelaraskan fungsi endokrin.

LikopenaMepunyai fungsi anti-pengoksidaan yang kuat dan menyingkirkan radikal bebas,melambatkan penuaan dan mengalakn pertumbuhan sel

Pine Nuts
Membantu mengurangkan tahap kolestroll dab trigliserida, menghalang vasokontriksi, merangsang metabolisme interferon dan nodus limfa, menurunkan tekanan darah, mengaktifkan sel-sel NK dan merangsang pemecahan lemak.

Minyak biji anggurMencegah dan merawat kardiovaskular, menurunkan serum kolestrol dan tekanan darah, menentang radikal bebas dan anti penuaan.

Radix Puerarie LobataMeningkatkan aliran darahke arteri koronari, menurunkan kekangan pembuluh darah, menggalakan pertumbuhan dan pembesaran kelenjar mama dan asinus.

Lilin LebahMerawat parut pada kulit,memperbaiki kulit yang kasar dan kendur,menguatkan kekenyalan serat pada kulit, menggalakkan metabolisme melanin untuk memutihkan kulit.

No comments: