Sunday 23 December 2012

Apa itu KOLAGEN??

Info tentang KOLAGEN..

Kolagen bagus untuk kulit . Ianya membantu mengembalikan keremajaan kulit dan seterusnya mencantikan kulit . Kolagen ialah ramuan yang lazimnya terkandung dalam kebanyakan produk kecantikan untuk awet muda dan menjadi pilihan utama wanita pada masa kini. Kajian klinikal menunjukkan keberkesanan penggunaan kolagen adalah mengurangkan bilangan, kepadatan dan kejelasan kedutan, memastikan keanjalan kulit serta memberi kesegaran kepada kulit. Kolagen merupakan struktur protein yang berfungsi sebagai perekat dalam badan dan lebih kurang satu per tiga daripada keseluruhan protein dalam badan terdiri daripada kolagen.

So produk yg terdiri daripada bahan kolagen  dan juga tambahan vitamin E ni adalah produk collagen plus vitamin E. Mmg amat berksesan selepas penggunaan secara kerap dan hasilnya yg memuaskan menjadi faktor kepada pelanggan kami utk terus ambik order secara borong!



4 comments:

Unknown said...

Hye sis. Harga yg ni brape?

Fatihah Azanan said...

Ape beza produk ni dgn metalfortis tu? Nampak cam same je krim dia tu. :)

Unknown said...

Harga colagen plus vitamin E ni RM45/SET lbih murah berbanding dngan produk metalfortis sementara utk mempromosikan produk ini,kerana ia masih baru lg di pasaran :)

Unknown said...

Actually colour krim ni nmpak sama kan, tp kandungan & function tu berbeza bg setiap produk.

Sabun Collagen Plus Vitamin E Dihasilkan dari ekstrak minyak zaitun yg diperkaya dgn vit E. Tp yg metalfortis Vitamin E dihasilkan dr ekstrak minyak kelapa.

Collagen Plus Day & Night Cream- Collagen Plus diformulasikan dengan Vit C, AHA, Moisturizer, dan Vit E.